Sunday, April 26, 2009

Kursus Pembangunan Personaliti Belia











































Assalamualaikum!!!

Kursus ini bertempat di Desa Selesa Resort, Hulu Bernam. Anjuran Majlis Belia Selangor, daerah Hulu Selangor. Terima kasih yang tidak terhingga kepada pihak penganjur atas kepercayaan yang diberi. Kebanyakkan peserta berasal dari Kampung Soeharto, Gedangsa, dan Kalumpang. seramai 40 orang peserta yang menyertai kursus ni.
Sebelum tu, Rini ingin berkongsi sikit apa objektif kursus ini :-
  • Untuk membangunkan generasi Belia yang mempunyai nilai- nilai personaliti yang baik selari dengan dasar pembangunan Modal Insan Negara.
  • Memahami kepentingan personaliti dalam kehidupan seharian.
  • Membantu meningkatkan kecemerlangan kerjaya melalui perningkatan personaliti dan kualiti diri peserta.
  • Menyerlahkan keistimewaan yang ada pada diri individu untuk mengetahui kekuatan dan kelemahan diri.
  • Memberi pengetahuan tentang kaedah pembentukan personaliti yang positif.
Seperti yang Rini janjikan, Rini akan ambil banyak gambar untuk tatapan u'all semua. Gambar- gambar di atas tu diambil oleh bakal cameragurl terkenal Cik Chombi. Thanx Chombi!!!gadis berambut curl)
Walau agak letih..huhuhu! tapi Rini happy sgt sepanjang Rini berada di kursus tu. Banyak pengalaman yang Rini timba di sana. Sekurang-kurangnya Rini dapat berkongsi sesuatu dengan adik-adik.!!^_^

Adik- adik yang hadir untuk kursus tu baik2 belaka. Mereka sgt bersemangat dan agresif. Good luck ye adik- adik. Kak Rini rasa sangat bertuah dapat meluangkan masa dan mengenali adik-adik semua!

1 comment:

Sebarang Urusan atau Tawaran Persembahan/Pengacaraan Boleh Hubungi: Cik Combi: 019 - 2477832(PA) Dengarkan Rini dan Elfie secara live di segmen Pagi KLPop, 8am- 12pm di KLPop Radio :) www.klpop.my