Wednesday, April 22, 2009

Hari ini dan Esok!

Hai kawan- kawan. Hari ni Rini dan kawan2 Af yang lain ader meeting dgn Astro Entertainment. Bnyk info yang Rini dapat. alhamdulillah..nampak jugaklah jalan atau hala tuju yang patut Rini tuju selepas mendengar tunjuk ajar dari abg Aznil, Abg Nazri, Kak Izan dll. InsyaAllah Rini akan cuba ambil nasihat dan tunjuk ajar tu sebagai panduan untuk Rini yang baru bergiat di dalam bidang seni ni.

Selepas habis meeting, kami beramai2 pergi casting untuk drama muzikal. Rini pergi casting tu atas tujuan untuk menimba pengalaman. Dapat atau tidak itu kemudian citer, yang penting kita tak berhenti mencuba dan berusaha. betol tak?

Esok(24 April 2009) pula, Rini & Qhaud ader record untuk promo murai di Astro. Kami perlu ader kat sana pukul 11 a.m.

Disebelah petang Rini ader Casting di Kelana Jaya. Hurm..bermula jam 4 ptg. mula2 Rini cadang nak pergi membeli belah di Jusco Balakong sebelah pagi. Tapi terpaksa di lupakan walau tgh sale besar!heheheh!! Harus fokus dan pantas untuk berjaya.

ok itu aje!!tata...

No comments:

Post a Comment

Sebarang Urusan atau Tawaran Persembahan/Pengacaraan Boleh Hubungi: Cik Combi: 019 - 2477832(PA) Dengarkan Rini dan Elfie secara live di segmen Pagi KLPop, 8am- 12pm di KLPop Radio :) www.klpop.my